Hoeveel bedragen de verzendkosten ?


Voor levering aan huis doen we beroep op Bpost. De tarieven voor levering zijn als volgt :

Voor Belgie bedragen de verzendkosten 2,95 € voor alle bestelling onder de 40 €. Bij bestellingen boven de 40 € is de levering gratis !

Voor leveringen naar de rest van Europa bedragen de verzendkosten 19,95 €. Bij bestellingen boven de 300 € is de levering gratis.

 

 

Wat is de leveringstermijn ?


De aangegeven leveringstermijn is van toepassing vanaf het moment dat uw betaling is bevestigd en u een bevestigingsmail daarvan heeft ontvangen.

Bij bestellen vóór 12 uur bedraagt de leveringstermijn :

  • voor Belgie : 1 à 2 werkdagen
  • voor Nederland / Luxemburg / Duitsland : 2 à 3 werkdagen
  • voor de rest van Europa : 3 à 5 werkdagen

 

 

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres dan mijn thuisadres ?


U kan uw bestelling op een ander adres dan uw thuisadres laten afleveren. Bij het afrekenen van uw bestelling kan u bij het gewenste leveradres eventueel een ander adres, een afhaalpunt of een pakjesautomaat ingeven. U kiest best voor een adres waar iemand aanwezig is die tijdens de kantooruren uw pakket in ontvangst kan nemen.


Kan ik mijn bestelling laten leveren in een afhaalpunt of pakjesautomaat ?

 



Dat is geen probleem, bij het afsluiten van uw bestelling kan u kiezen tussen drie opties : levering aan huis, levering in een afhaalpunt of levering in een pakjesautomaat.



Hoe word ik op de hoogte gesteld dat mijn pakket onderweg is ?


Na de bevestigingsmail van uw betaling wordt uw pakket zo snel mogelijk klaargemaakt. Bij verzending ontvangt u een tweede mail met bevestiging van de verzending, hierin vindt u een traceernummer waarmee u uw bestelling online kunt volgen.



Ik was niet thuis op het moment van levering, wat nu ?


Als u niet aanwezig was op het moment van levering, laat de postbode een briefje achter in uw brievenbus. Daarna kunt u bpost contacteren voor een tweede aanbieding op het leveringsadres, ofwel kan u het pakje gedurende 14 dagen afhalen in uw dichtstbijzijnde postkantoor / postpunt.


De leveringstermijn duurt langer dan verwacht. Wat moet ik doen ? 


Als een pakket 3-4 dagen na de verwachte leveringstermijn nog steeds niet aangekomen is, neemt u best concact met ons op. Wij onderzoeken de levering en houden u op de hoogte.



Wat in geval van schade ? 


Indien uw pakket beschadigd of incorrect is dient u ons hiervan op de hoogte te stellen binnen 14 kalenderdagen.